Projekty
křesťanskÁ ŠKOLNÍ KAPELA
Projekt se uskutečňuje od 1. ledna do 30 června 2024.
Projekt je spolufinacován Nadačním fondem Věry Třebické-Řivnáčové.
DOUČOVÁNÍ - JARO 2023
Projekt zahrnuje doučování češtiny ukrajinských žáků a doučování českých žáků, kteří jsou ohroženi školním neúspěchem v důsledku pandemie Covid-19. Je financován z Národního plánu obnovy.
DigiŠKOLA - JARO 2023
Projekt umožňuje pořídit mobilní digitální technologie a digitální učební pomůcky pro rozvoj informatického myšlení žáků. Je financován z Národního plánu obnovy.
Zkvalitňování křesťanské výchovy ve škole Noe
Projekt se uskutečňuje od 1. ledna do 30 června 2023.
Projekt je spolufinacován Nadačním fondem Věry Třebické-Řivnáčové.
Šablony I OP JAK pro CZŠ a MŠ NOE
Cílem projektu je zvyšování kvality, inkluzivity a účinnosti systémů vzdělávání a zajišťování rovného přístupu ke kvalitnímu a inkluzivnímu vzdělávání.
Registrační číslo projektu: CZ.02.02.XX/00/22_002/0001242
IT DO ŠKOLY NOE 2022
Projekt umožňuje pořídit vybavení digitálními technologiemi a zmírnit tak digitální propast způsobenou pandemií Covid-19. Je financován z Národního plánu obnovy.
DOUČOVÁNÍ 2022
Projekt zahrnuje doučování češtiny ukrajinských žáků a doučování českých žáků, kteří jsou ohroženi školním neúspěchem v důsledku pandemie Covid-19. Je financován z Národního plánu obnovy.
Rozvoj nadání ve škole s heterogenními třídami
Škola je od 1. 9. 2021 do 31. 07. 2022 zapojena v projektu
Cílem projektu je rozvoj nadání žáků a tvorba metodiky pro práci s nadanými žáky. Díky projektu mohou na škole probíhat tyto aktivity:
- projektové dny v rámci povinně volitelných předmětů Badatelé a Informatika v praxi pro žáky 2. stupně
- badatelská odpoledne pro 3. – 5. ročník
- tvorba školního časopisu Maják
- konverzace s rodilými mluvčími
Na škole díky projektu mohou pracovat koordinátoři nadání, šéfredaktor časopisu, koordinátor konverzací, externí lektoři z talentcentra Technecium a mentor.
Projekt je spolufinacován z dotačního programu Identifikace nadání a práce s nadanými a mimořádně nadanými děti a žáky v základních školách Pardubického kraje v rámci projektu Smart akcelerátor Pardubického kraje II, jehož poskytovatelem je Pardubický kraj.
Školní psycholog do Noe v roce 2022
Na škole od 1. 1. 2022 do 31. 12. 2022.
Projekt je spolufinacován Nadačním fondem Věry Třebické-Řivnáčové.
Implementace krajského akčního plánu Pardubického kraje II
od 1. 1. 2021 do 30. 11. 2023
CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_078/0018321
v klíčové aktivitě Rozvoj kariérové poradenství.
Grantový program O2 Chytrá škola II
Škola získala podporu
z grantového programu O2 Chytrá škola
Díky tomu od září 2020 do června 2021 může realizovat vzdělávací a osvětové aktivity v oblasti bezpečí na internetu, digitální gramotnosti a zavádění technologií do výuky.
Více o grantovém programu na www.o2chytraskola.cz
Aktivity školy Noe v projektu:
- besedy pro 6. a 7. ročník “Skrytá nebezpečí internetu”
- tvorba časopisu Maják
- tvorba školního YouTube kanálu
- nákup vybavení digitálními technologiemi pro tvorbu Majáku a YouTube kanálu
- workshopy mediální gramotnosti pro tvůrce Majáku a YouTube kanálu
- informatika s odborníkem (povinně volitelný předmět)
Šablony III OP VVV pro CZŠ a MŠ NOE
Od 1. září 2020 do 31. srpna 2022 – projekt OP VVV
CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_080/0017778
Projekt umožňuje v mateřské škole zaměstnávat školního asistenta jako podporu dětem v jejich individuálních potřebách. Financován jen také projektový den zaměřený na rozvoj matematické pregramotnosti.
V základní škole v rámci projektu pracuje školní speciální pedagog a kariérový poradce. Učitelé mohou díky projektu vyučovat v tandemu.
Grantový program O2 Chytrá škola
Škola získala podporu z grantového programu O2 Chytrá škola.
Díky tomu od září 2019 do června 2020 může realizovat vzdělávací a osvětové aktivity v oblasti bezpečí na internetu, digitální gramotnosti a zavádění technologií do výuky.
Více o grantovém programu na www.o2chytraskola.cz
Aktivity školy Noe v projektu:
- besedy pro 6. a 7. ročník “Skrytá nebezpečí internetu”
- tvorba časopisu Maják
- tvorba školního YouTube kanálu
- nákup vybavení digitálními technologiemi pro tvorbu Majáku a YouTube kanálu
- workshopy mediální gramotnosti pro tvůrce Majáku a YouTube kanálu
informatika s odborníkem (povinně volitelný předmět)
Šablony II pro CZŠ a MŠ NOE
Od 1. září 2018 do 21. prosince 2020 – projekt OP VVV
CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_063/0009220
Projekt umožňuje v mateřské škole zaměstnávat školního asistenta a speciálního pedoga jako podporu dětem v jejich individuálních potřebách. Financován jen také projektový den zaměřený na rozvoj matematické pregramotnosti.
V základní škole v rámci projektu pracuje školní speciální pedagog a školní asistent, kteří pomáhají dobrému vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Učitelé mohou díky projektu vyučovat v tandemu a vzdělávat se. Nabízíme také povinně volitelný předmět Informatika s odborníkem z praxe.
Ve školní družině pracuje také školní speciální pedagog. Vychovatelé se mohou vzdělávat. Z projektu je financován kroužek Všudybýlek a projektový den “Moje minizahrádka”.
Informatika s odborníkem v rámci projektu Šablony II
WEBOVÉ STRÁNKY PRO ŽÁKY ZDE
Implementace krajského akčního plánu Pardubického kraje
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_034/0008527
v klíčové aktivitě Kariérové poradenství.
Více informací o projektu ZDE.
Podpora inkluze na CZŠ a MŠ NOE
Od 1. září 2016 do 31. srpna 2018 – projekt OP VVV
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0001488
Projekt umožňuje v mateřské škole zaměstnávat školního asistenta jako podporu dětem v jejich individuálních potřebách. Díky projektu se také učitelé mateřské školy mohou vzdělávat a čerpat inspiraci pro svou další práci. Ve vzdělávání se zaměřují například na rozvoj individualizace v mateřské škole nebo čtenářskou pregramotnost.
V základní škole v rámci projektu pracuje školní speciální pedagog, který napomáhá dobrému vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Od ledna do května 2017 byl z projektu financován klub zábavné logiky a deskových her. Učitelé se vzdělávají ve způsobech, jak pracovat s třídním kolektivem, prošli například kurzem Desatero třídního učitele, Inkluze, Formativní hodnocení a kladné sebepojetí žáka.